1. Jaki jest numer konta do przelewu?

YAPA
ul. Skłądowa 3, Piła
nr konta: 00 0000 0000 0000 0000 0000

2. Czy mogę otrzymać odroczony termin płatności?

Odroczony termin płatności jest wyróżnieniem, które przysługuje szczególnym podmiotom gospodarczym współpracującym od dłuższego czasu. Jest to zależne od przebiegu dotychczasowej współpracy.

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

W celu otrzymania faktury VAT należy podczas składania zamówienia wybrać taką opcję.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT pro forma?

W celu otrzymania faktury VAT pro forma po złożeniu zamówienia należy skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta.

5. Czy mogę zapłacić poprzez PayU?

Tak, nasz sklep internetowy współpracuje z payU, dzięki czemu płatności są specjalnie zabezpieczone.

6. Czy mogę zapłacić kartą?

Przy odbiorze przesyłki jest możliwość zapłacenia kartą.

7. Czy mogę zmienić dane na fakturze?

W celu zmiany danych na fakturze przed otrzymaniem zamówienia należy

8. Jak zmienić formę płatności za zamówienie?

W celu zmiany formy płatności za zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo.

9. Czy można dokonać zakupu na raty?

Zachęcamy do przeczytania podstrony zakupy na raty