PŁATNOŚĆ

  • przelew elektroniczny, karta kredytowa lub karta płatnicza w systemie Przelewy24
  • przelew tradycyjny na nasze konto bankowe,
  • płatność gotówką przy odbiorze towaru za pośrednictwem kuriera,
  • płatność kartą płatniczą przy odbiorze towaru z paczkomatu Inpost
  • płatność ratalna Raty Santander

    Dane do przelewu:
        PROFIL Sp. z o.o., ul. Lutycka 45, 64-920 Piła
        PKO BP III O/Piła 33 1020 4027 0000 1902 1338 0060

DOSTAWA

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem takich firm jak: DHL (paczki, palety), InPost (paczki, paczkomaty), Poczta Polska (Paczki, Listy polecone). Paczki przygotowywane są w taki sposób aby ich waga nie przekraczała 30kg dzięki temu kurier może dostarczyć je pod drzwi. W przypadku wielu produktów które nie mieszczą się z jednej paczce wysyłamy je w kilku paczkach aby zachować warunki wagowe. Przesyłki paletowe dostarczamy pod wskazany adres a kurier zobowiązany jest wyładować paczkę z samochodu na grunt. Wniesienie zawartości paczki wraz paletą jest obowiązkiem klienta.

Umożliwiamy odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy pod adresem: Składowa 3,64-920 Piła.

Wszystkie przesyłki są przez nas starannie pakowane i zabezpieczane przed uszkodzeniem tak aby dojechały do klienta w nienagannym stanie. Jeżeli okaże się że produkt który do Państwa dotarł jest uszkodzony można zgłosić reklamację. Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów znajdą Państwo w zakładce „reklamacje i zwroty”.

Termin płatności:

Jeżeli klient wybrał jako sposób płatności przelew, płatność elektroniczną lub kartę płatniczą jest zobowiązany do uiszczenia wpłaty w ciągu 7 dni od daty zakupu czyli potwierdzenia umowy sprzedaży. W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.

Koszt dostawy:

Koszty dostawy oraz sposób wysyłki towaru jest widoczny w karcie konkretnego produktu i obowiązuje jednej sztuki. Jeżeli zamówienie składać się będzie z kilku produktów koszt dostawy może się zmienić i być wyższy niż widoczny dla jednej sztuki produktu. Koszt wysyłki obliczany jest dynamicznie, możliwie najkorzystniej dla kupującego a jego ostateczna wartość przedstawiona jest w koszyku tak aby klient był świadomy jego wysokości.

Termin wysyłki:

Wszystkie oferowane przez nas produkty znajdują się na naszym magazynie, skraca to do minimum czas na realizację zamówień. Standardowo wysyłamy towar w ciągu 24 godzin. Termin zamówienia uzależniony jest zarówno od godziny złożenia zamówienia, przetworzenie zamówienia, spakowanie i wysłanie.

Status zamówienia:

Aby sprawdzić status zamówienia wystarczy wejść w link który został wysłany w momencie potwierdzenia zakupu. Status zamówienia jest aktualizowany i dodawane są nowe informacje takie jak numer listu przewozowego i status przesyłki.